medusa-illustration:

The Broken Soldier - The Cursed Hero - The Fallen Angel

Pencil/Arcylic on Black Paper.

thelonelystoner0:

lalna:

i wanna date someone and live with them in a shitty apartment but be happy about it because we are happy together and we can decorate it with stupid dorky posters of shit we like and figurines and art and we can cook weird recipes we found on the internet and eat them and watch cartoons even if the food is gross because we made it and we’re perfect

Mhm mhm

she-wears-bluevelvet:

" Many people still confuse ‘attachment’ with ‘love’. Attachments are about fear and dependency, and have more to do with love of self than love of another. Love without attachment is the purest love because it isn’t about what others can give you, because you’re empty. It’s about what you can give others—because you’re already full. "

she-wears-bluevelvet:

" Many people still confuse ‘attachment’ with ‘love’. Attachments are about fear and dependency, and have more to do with love of self than love of another. Love without attachment is the purest love because it isn’t about what others can give you, because you’re empty. It’s about what you can give others—because you’re already full. "

usetheforcebabe:

colamania:

spazztastikim:

comebackxkid:

dynastylnoire:

insidehishead:

some of the most sensitive areas of the female body

look at all the regions that are not titties and vagina guys
porn has lied to you. there are other places you can touch that sensitive and pleasurable. 

Oh yeah because I’m just gonna rub her eyes until a she’s horny

Kiss her there you walnut! Use tenderness! Hold her face gently and stroke her eyelids with your thumb and then kiss them! Run your hands down to her neck when you do! THINK!!! Lordie, you have a lot to learn that TOUCH gives more than making her “horny” you’ll drive her nuts doing gentle stuff! It’s trust! It’s care! It’s sensitivity! *smacks your forehead* You want her to be numb in complete ecstasy! I know this shit and I’m ASEXUAL! 


Reblogging purely for the beautiful use of the word “walnut” as an insult.

I’m gonna start calling people a walnut instead of an asshole.

This is beautiful. Lol.

usetheforcebabe:

colamania:

spazztastikim:

comebackxkid:

dynastylnoire:

insidehishead:

some of the most sensitive areas of the female body

look at all the regions that are not titties and vagina guys

porn has lied to you. there are other places you can touch that sensitive and pleasurable. 

Oh yeah because I’m just gonna rub her eyes until a she’s horny

Kiss her there you walnut! Use tenderness! Hold her face gently and stroke her eyelids with your thumb and then kiss them! Run your hands down to her neck when you do! THINK!!! Lordie, you have a lot to learn that TOUCH gives more than making her “horny” you’ll drive her nuts doing gentle stuff! It’s trust! It’s care! It’s sensitivity! *smacks your forehead* You want her to be numb in complete ecstasy! I know this shit and I’m ASEXUAL! 

Reblogging purely for the beautiful use of the word “walnut” as an insult.

I’m gonna start calling people a walnut instead of an asshole.

This is beautiful. Lol.

(via stephychin)

hplyrikz:

Clear your mind here

hplyrikz:

Clear your mind here

hisandherquotes:

everything you love is here

hisandherquotes:

everything you love is here

(via wonderfulsenses)

The very essence of romance is uncertainty. Oscar WildeThe Importance of Being Earnest and Other Plays (via feellng)

osbrien:

AU: After Lydia announces her pregnancy, the Stilinskis decide to record the nine months leading up to the birth.

Part 1 of the Baby Stilinski Vlogs Series. (Part 2) Also, Reina, I dig you. 

(via destiny919)

(via feellng)